www.BileteAvion1.ro
Oferte speciale BILETE AVION..Detalii

Ce trebuie sa stie turistii care calatoresc cu avionul?

PREZENTAREA PASAGERILOR
Pasagerilor li se recomanda sa se prezinte la aeroport cu circa 2 h, inainte de ora indicata pe bilet.Nici o decolare nu poate fi amanata din cauza intarzierii pasagerilor.
NU SE POT TRANSPORTA
Din motive de siguranta, articolele mentionate mai jos nu vor fi transportate in bagajul dumneavoastra:

-arme de foc, explozivi, munitii, artificii;
-obiecte ascutite sau taioase
-materiale iritante sau ofensive;
- gaze comprimate (ex: butan, oxigen, propan);
-materiale corozive (ex: acizi, produse alcaline, acumulatori, mercur);
-lichide si solide inflamabile (ex: acetona, gaze lichefiate, alcool industrial, chibrituri);
-materiale magnetice, otravuri (ex: arsenic, cianuri, insecticide);
-materiale radioactive;
-materiale oxidante (ex: decoloranti, nitrati, peroxizi);
-este interzis a se transporta arme ofensive in cabina de pasageri
.

Urmatoarele articole pot fi transportate de pasager fara acordul prealabil al transportatorului:
- medicamente si articole de cosmetica in cantitati mici, necesare pasagerului pe durata calatoriei, cum ar fi spray-ul pentru par, parfum si medicamente continand alcool.

ATENTIE!

Transportul de materiale primejdioase in bagaje la bordul avioanelor este ilegal, vinovatii fiind pasibili de inchisoare sau amenzi.

BAGAJUL DE CALA
Fiecare pasager are voie la un bagaj de maxim 20 Kg,
iar daca depasiti cu cate kg se plateste suplimentar ..; in multe cazuri nu platiti nimic deoarece sunt alti pasageri care nu au bagaje de 20 kg si se compenseaza cu ale lor.

BAGAJUL DE MANA
Pentru confortul si siguranta dumneavoastra, limitati-va la un singur bagaj de mana.
Insa puteti avea si mai multe.Dimensiunile totale ale bagajului de mana (lungime + latime + inaltime) nu trebuie sa depaseasca 115 cm, greutate maxima 10 kg.
Nu se recomanda transportul in bagajul de cala a urmatoarelor articole: medicamente, bijuterii, documente oficiale sau alte valori.
Din motive de securitate, nu acceptati bagaje apartinand altui pasager.

ANIMELE DE COMPANIE
Transportul animalelor de companie se face obligatoriu in custi. Pentru a putea parasi tara, animalele trebuie sa aiba un certificat sanitar-veterinar de insotire.
În cabina se pot transporta animalele domestice a caror greutate insumata cu cea a custii nu depaseste 5 kg. Pentru buna desfasurare a zborului, pasagerii sunt rugati sa nu scoata animalele din cusca in timpul zborului. Animalele mai mari se transporta in cala de bagaje, in locuri special amenajate. Trebuie facuta o rezervare normala pentru animale, iar cutiile in care vor fi transportate trebuie sa fie speciale. TAROM poate pune la dispozitie aceste custi standard, contra cost.

DISPOZITIVE ELECTRONICE LA BORD
La bordul aeronavelor sunt interzise acele instrumente electronice ce pot intra in interferenta cu echipamentele electronice de la bord. Aparatele electrice de ras, sistemele de reproducere analogica a sunetului si laptop-urile pot fi folosite doar cu aprobarea echipajului. Telefoanele mobile vor fi inchise.

FUMATUL
Fumatul este interzis pe toate cursele interne si externe . Va rugam sa respectati regulile de siguranta care interzic fumatul la toaleta.


Trebuie sa ajungeti de urgenta intr-un alt oras sau in alta tara? Doriti sa parcurgeti mai repede distanta pana in statiunea unde urmeaza sa va petreceti vacanta? Calatoria cu avionul nu mai este un lux, ci a devenit o necesitate. Pentru a va procura un bilet de avion, fie va adresati unei companii aeriene, fie unei agentii de voiaj. Ce anume trebuie sa stiti despre conditiile generale de revervare si cumparare a biletelor de avion ? Iata pe scurt cateva informatii utile:

REZERVAREA LOCULUI

• Dupa ce locul a fost rezervat, pasagerul va primi informatiile referitoare la pretul zborului, valabil la data rezervarii, precum si despre conditiile, restrictiile si regulile aplicabile biletului pentru care s-a facut rezervarea.
• Toate conditiile, regulile si restrictiile sunt dictate de catre companiile aeriene, independent de agentiile de voiaj.

EMITEREA BILETELOR DE AVION SI MODALITATILE DE PLATA

• Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a facut plata biletului de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze despre conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca conditiile generale.
• Pasagerul poate plati biletul de avion in lei sau in valuta liber convertibila, conform normelor BNR.

PRETURILE BILETELOR DE AVION

• Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara biletul de avion. Dupa cumpararea acestuia se considera ca pasagerul a luat la cunostiinta despre toate aceste reguli.
• Pretul biletului de avion include, de regula, taxele de aeroport.


DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

• Agentia de turism este raspunzatoare pentru emiterea corecta a biletelor de avion si informarea cu buna-credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.
• Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil, in agentie, a conditiilor generale de vanzare a biletelor de avion.
• Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcare, pentru zbor, cu cel putin o ora si jumatate inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.
• Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot cere despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat,in urmatoarele conditii:
- pasagerul nu s-a prezentat la timp pentru imbarcare (o ora si jumatate inaintea orei de plecare inscrisa pe bilet)
- pasagerul este refuzat la imbarcare din cauza unor probleme legate de documentele personale (lipsa vizei de intrare pentru tara de destinatie,viza falsa,pasaport cu interdictie etc)
- alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevede sau evita.
• Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntarea la bilet.
• Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului, cu penalizare de 100 la suta din valoarea biletului.
• Pasagerul nu poate transmite biletul unei terte persoane.

RECLAMATII

• Orice reclamatie cu privire la biletul de avion se face inscris, in termen maxim de 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat.
• Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul, iar solutia va fi data de compania aeriana, in calitate de proprietara a biletului. Agentia va informa pasagerul, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie.
• Pasagerul va fi despagubit direct de compania aeriana, in situatia in care se decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze aceste despagubiri.


 

www.infotravelromania.com
Site-uri in reteaua NICRO TRAVEL
www.nicrotravel.ro | www.bileteavion1.ro | www.bulgaria-albena.ro | www.grecia-paralia.ro | www.grecia-halkidiki.ro
www.infotravelromania.ro
NICRO TRAVEL